Blog Classic - Page 2 of 2 - NT AGENCY

Serviciile NT Agency: Fii vedetă! Personalizează-ți îmbrăcămintea!

Sunt un urmăritor de fotbal. Nu cred că mai e un secret. Dar ceea ce nu cred că se știe, este că întotdeauna mi-au plăcut hainele și mai ales hainele care îți pun în valoare personalitatea.

În acest sens, trebuie să spun că, de când am început să urmăresc fotbalul, am fost fascinat de ideea că antrenorii poartă pe echipament ințialele lor.

Cum lesne vă puteți da seama, nu poartă inițialele pentru că nu i-ar recunoaște cineva, în club sau în afara lui. Ci cluburile le inscripționează echipamentele pentru a le arăta prețuirea pe care le-o poartă și a-i face să se simtă speciali.

Read More

Produsele NT Agency: Comunicatul de presă

Contrar părerilor multor manageri sau oameni de afaceri, comunicarea publică nu este atât de scumpă. Dar pentru a ști ce se potrivește cel mai bine afacerii tale sau situației pe care o gestionezi, este cel mai bine să întrebi un specialist sau o agenție de relații publice.

Read More

Marketing instituțional. De ce fac instituțiile politică

De câte ori ați auzit butada ”Noi facem administrație, nu politică”?!

Am considerat întotdeauna ca e un fals grosolan de care se prevalează unii politicieni.
Dar, este posibil să fie oameni care să-i creadă.

Read More

Marketingul politic. Câteva considerații

Mărturisesc că sunt în spațiul public de mai bine de două decenii, dar nu știu niciun specialist autentic în acest domeniu. Am mai primit din când în când informații că unul sau altul dintre ziariști ar lucra și pe așa ceva. Netransparent și neasumat. Ba chiar și cu rezultate mai mult sau mai puțin modeste.

Read More
Granturi Masura 2 capital de lucru - comunicate de presa

Ofertă specială Măsura 2 – Granturi pentru capital de lucru

Ești beneficiar al Măsurii 2 – 2022 – Granturi pentru capital de lucru? Dacă da, probabil știi deja că dacă ai accesat peste 10.000 de euro, Metodologia Măsurii 2 te obligă să publici două comunicate de presă (unul la începutul proiectului și unul la finalul proiectului). Nu-ți fă griji, te ajutăm noi cu publicarea comunicatului/comunicatelor, […]

Read More

Relații publice (PR)

Relațiile publice (PR-ul) reprezintă un set de tehnici menite să dezvolte pe termen lung imaginea organizației. Printre obiective se numără încurajarea indirectă a vânzărilor și creșterea satisfacției clientilor.

Read More

Ce este promovarea?

Promovarea este una dintre componentele activității de marketing ale unei organizații, alături de dezvoltarea ofertei, distribuirea sa și prețul de comercializare. Politica de promovare trebuie sa urmărească în mod constant comunicarea cu clienții, dezvoltarea imaginii organizației și a unei relații benefice cu toate categoriile de public. Deseori prin promovare se înțelege doar efortul făcut de […]

Read More
  • 1
  • 2