Relații publice (PR)
Relatiile publice (PR-ul) reprezintă un set de tehnici menite să dezvolte pe termen lung imaginea organizației. Printre obiective se numără încurajarea indirectă a vânzărilor și creșterea satisfacției clientilor.
Relatiile publice (PR-ul) reprezintă un set de tehnici menite să dezvolte pe termen lung imaginea organizației. Printre obiective se numără încurajarea indirectă a vânzărilor și creșterea satisfacției clientilor.
Promovarea este una dintre componentele activității de marketing ale unei organizații, alături de dezvoltarea ofertei, distribuirea sa și prețul de comercializare. Politica de promovare trebuie sa urmărească în mod constant comunicarea cu clienții, dezvoltarea imaginii organizației și a unei relații benefice cu toate categoriile de public. Deseori prin promovare se înțelege doar efortul făcut de […]
Ești beneficiar al Măsurii 2 – Granturi pentru capital de lucru? Dacă da, probabil știi deja că dacă ai accesat peste 10.000 de euro, Metodologia Măsurii 2 te obligă să publici două comunicate de presă (unul la începutul proiectului și unul la finalul proiectului). Nu-ți fă griji, te ajutăm noi cu publicarea comunicatului/comunicatelor, la un […]